Bestill risikofritt og fleksibelt sommeren 2020!

E-handelsbetingelser for Topcamp

 

Her finner du nyttig informasjon rundt din bruk av online booking. Du kan blant annet lese om hvordan vi behandler dine inntastede opplysninger, hvordan du betaler og mottar din kvittering i forbindelse med en bestilling, mm.

 

Topcamp er en kjede av campingplasser og ferieparker med spesielt god beliggenhet.

Når det videre i denne beskrivelsen står Topcamp kan det enten bety kjeden Topcamp eller én/flere av de enkelte campingplassene som er en del av Topcamp.

 

Salgs- og leveringsbetingelser

Produktinformasjon, forsendelse og levering
Du vil ved booking og betaling av hytte, leilighet eller en plass til egen bobil, telt eller campingvogn, få en bekreftelse der detaljene for ditt kjøp fremgår. Bekreftelsen kan printes ut fra hjemmesiden etter gjennomført booking, og den sendes også via e-post umiddelbart etter kjøpet, dersom korrekt e-postadresse er opplyst av kjøper. Levering av det bestilte produkt skjer ved ankomst på ankomstdagen og avsluttes ved avreise på avreisedagen. Begge disse tidspunkter opplyses i den ovennevnte bekreftelsen.

 

Priser

Alle priser som er opplyst i Topcamps online bookingsystem er som alle andre steder på hjemmesiden opplyst i norske kroner inklusive moms og alle avgifter, med mindre annet er opplyst og klart fremgår i den gjeldende situasjon. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet, inkludert avgifter og gebyr.

Det er ikke pålagt gebyr på handel som foregår gjennom onlinebooking. Ved bestilling på telefon, ved oppmøte eller via epost tilkommer et gebyr på kr 100.

 

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle feil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på nettsidene. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

 

Betaling

Betaling skal skje ved bestilling og foregår ved å benytte et av de godkjente betalingskort/ kredittkort i online-booking, blant annet Visa og Mastercard.

 

Kortinformasjon

Hos Topcamp blir din betaling behandlet av Dibs som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa,  Mastercard, Eurocard, osv. All kortinformasjon blir behandlet og oppbevart i henhold til

kortselskapenes regelverk.

 

Informasjon om handel på Internett
Du kan trygt handle på Internett gjennom vårt online bookingsystem. Som forbruker er du i utgangspunktet sikret i forhold til et eventuelt misbruk av ditt kredittkort på nettet og det skal derfor ikke være noen selvrisiko ved evt misbruk av ditt betalingskort via Internett, såfremt din kortutsteder ikke mener du har opptrådt uaktsomt ifht personlige koder e.l.

 

Personopplysninger

Topcamp behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Vi registrerer ditt navn, din adresse, din e-mail samt andre opplysninger oppgitt i forbindelse med kjøpet, i vårt kunderegister. Opplysningerne videregis aldri, men Topcamp beholder registreringen i 5 år. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Topcamp anvender serverside cookies og en trygg forbindelse for å skape sikkerhet rundt de opplysninger som du avgir på våre websider.

 

Angrerett og avbestilling for bestillinger gjort ETTER 1. mai
·       Du kan fritt angre og kansellere innen 24 timer etter din booking, såfremt din bestilling ligger mer enn 48 timer frem i tid. Da vil ditt innbetalte beløp refunderes i sin helhet.
·       Hvis du avbestiller mer enn 7 dager før ankomst får du hele beløpet godtgjort.
·       Hvis du avbestiller mindre enn 7 dager før ankomst, får du ikke penger tilbake.

 

NB! Betingelsene er ikke tilbakevirkende, dvs
Angrerett og avbestilling for bestillinger gjort FØR 1. mai

·       Du kan fritt angre og kansellere innen 24 timer etter din booking, såfremt din bestilling ligger mer enn 48 timer frem i tid. Da vil ditt innbetalte beløp refunderes i sin helhet.
·       Hvis du avbestiller tidligere enn 30 dager før ankomst får du hele beløpet godtgjort minus administrasjonsgebyr kr 200.

·       Hvis du avbestiller senere enn 30 dager, men mer enn 7 dager før ankomst, får du halvparten av innbetalt beløp tilbake, minus administrasjonsgebyr kr 200.

·       Hvis du avbestiller mindre enn 7 dager før ankomst, får du ikke penger tilbake.

 

Ved refusjon tar Topcamp forbehold om tap ved evt kursendringer eller gebyrkrav fra kortselskap, som Topcamp ikke kan holdes ansvarlig for.

 

NB! Avbestilling må gjøres på telefon eller e-post direkte til den campingplassen/ferieparken der du har bestilt:

• Bogstad Camping Oslo  -  telefon 22510800  eller post@bogstadcamping.no

• Ekeberg Camping Oslo – telefon 22198568 eller post@ekebergcamping.no

• Hallingdal Feriepark – telefon 32699200 eller post@feriepark.no

• Mjøsa Ferie & Fritidssenter – telefon 6235 9800 eller post@mjosaferie.no

• Onsakervika Camping – telefon  32157333 eller post@onsakervika.no

• Sjøsanden Feriepark – telefon 38261094 eller post@sjosanden.no

 

Reklamasjonsbehandling
Hvis du av en eller annen grunn ikke mottar bekreftelse på din booking, og du ikke har mottatt en feilmelding fra systemet, kan du skrive til nedenstående adresse eller ringe vårt telefonnummer.

Klager over bookingforløpet eller selve bookingen skal skje innenfor rimelig tid etter du har oppdaget eller burde ha oppdaget feil ved alminnelig gjennomgang av din bekreftelse. Klager over selve produktet (dvs oppholdet) må skje raskest mulig etter at utilfredsstillende situasjon er oppstått Du kan klage skriftlig eller muntlig. Étt år etter oppholdet opphører fullstendig all rett til å klage, med mindre annet er spesifikt avtalt.

Når Topcamp mottar din klage, vil klagen bli behandlet snarest mulig. Topcamp vil ta stilling til om om det skal gis prisavslag eller tilbys annen erstatning.

­

 

FORETAKSINFORMASJON

Topcamp AS

Bygdøy Allé 2 - 0257 Oslo

Org nr 996 873 307

post@topcamp.no

tlf 91848674